
Business Controller
- Op locatie
- Den Haag
- € 70.000 - € 90.000 per jaar
- Management
Ben jij een strategisch sterke Business Controller? Werk fulltime bij een toonaangevend
vastgoedbedrijf in Zuid-Holland en Midden-Brabant.
Solliciteer nu!
Functieomschrijving
Jouw rol als Business Controller:
In deze nieuwe rol ben jij een sleutelspeler in het verder professionaliseren van onze financiële organisatie. Je opereert op het snijvlak van financiën, operaties en strategie en biedt inzicht en advies aan het management om duurzame groei te realiseren. Je rapporteert direct aan de CFO en werkt nauw samen met de directie van het regiobedrijf. Daarnaast sta je in nauw contact met NOK.5.
Ambitieuze speler: Koestr
Heko. (www.hekobv.nl), SW Vastgoedverbetering (www.swbv.nl) en Aertgeerts Bouwgroep (www.aertgeerts.nl) zijn sterk groeiende, ambitieuze ondernemingen, die zich in langjarige samenwerkingen toeleggen op totaalonderhoud en verduurzaming van vastgoed van woningcorporaties, VvE’s en andere vastgoedbezitters. Hun krachten zijn gebundeld onder een nieuwe naam: Koestr!
Hun gedeelde ondernemingsfilosofie is positieve impact te maken op vastgoed, mens en maatschappij, met als ultieme doel woon- en werkgeluk te vergroten. De bedrijven zijn onderdeel van NOK.5 (www.nok5.nl), een landelijk toonaangevende groep van bedrijven in de vastgoedverduurzaming, met sterke lokale wortels en een gedeelde visie op de duurzame transformatie van de gebouwde omgeving (energetische verbetering, circulariteit en milieu, maar ook sociale impact in de wijk). Alle bedrijven binnen NOK.5 kenmerken zich door ondernemerschap, een informele, platte structuur en langjarige voorgeschiedenis, vaak gegrond in meerdere generaties als familiebedrijf.
In de afgelopen periode hebben Heko, SW Zuid en Aertgeerts hun samenwerking in de regio’s Zuid-Holland en Midden-Brabant verder geïntensiveerd en zijn ze gekomen tot één sterk regiobedrijf: Koestr. Deze kent 3 vestigingen (Den Haag, Rotterdam, Kaatsheuvel), ruim 250 medewerkers en een omzet van ca € 90 miljoen. Hiermee vormt de combinatie in de regio een leidende speler, die planmatig onderhoud en in toenemende mate complexe verduurzamingsprojecten verzorgt als strategisch partner van corporaties en andere vastgoedeigenaren.
Wat ga je doen?
Opstellen en analyseren van maand- en jaarrapportages voor de groep en individuele entiteiten.
Uitvoeren van financiële analyses en voorstellen doen om de commerciële en operationele prestaties te verbeteren en vertaal complexe financiële vraagstukken in begrijpelijke sturingsinformatie.
Toezien op een consistent en efficiënt gebruik van financiële processen en systemen binnen de geïntegreerde organisatie.
Monitoren van de financiële gezondheid van de organisatie, inclusief risicobeheer en kostenefficiëntie.
Coördineren van budgetterings- en forecastingprocessen en het bewaken van KPI’s.
Adviseren over investeringsbeslissingen en strategische initiatieven.
Bijdragen aan de verdere integratie van de financiële administratiesystemen binnen de groep.
Wat bieden wij?
Een uitdagende en zelfstandige rol binnen een dynamische en groeiende organisatie waar veel ruimte is voor eigen inbreng en professionele ontwikkeling. De werksfeer bij ons is informeel en er zijn korte lijnen. Je krijgt de kans om bij te dragen aan de duurzame transformatie van de gebouwde omgeving.
En daarnaast:
Een marktconform salaris (o.b.v. 37,5 uur per week), afhankelijk van jouw kennis en werkervaring.
8% vakantiegeld.
25 vakantiedagen en 7 ATV dagen per jaar (o.b.v. 37,5 uur).
Een jaarlijkse winstuitkering.
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Een goede pensioenregeling (BPF) waar je op kunt bouwen.
Je standplaats is Den Haag, ambulant willen werken is noodzakelijk.
Vereisten
Wat verwachten we van jou?
Een afgeronde hbo- of wo-opleiding in Bedrijfseconomie, Accountancy of een vergelijkbare richting.
Minimaal 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur binnen de bouw, vastgoed of een vergelijkbare sector.
Sterke analytische vaardigheden en een proactieve houding.
Ervaring met het opzetten en verbeteren van financiële processen en rapportagesystemen.
Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om complexe informatie helder over te brengen.
Kennis van Alert en/of BouwWorks is een pré.
Interesse?
Ben jij de financieel-strategische partner die wij zoeken? Klik dan vooral op de knop SOLLICITEREN! Wij ontvangen dan graag je cv en motivatie.
Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Anita van der Veen via 06-55174240.
Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!
of
- Den Haag, Nederland
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!